History Channel Fraudsters Pass Off Joke Website as Representative Of 9/11 Truth
Liar Bradley Davis used 'Jews Did 9/11' parody to smear truthers during dirty tricks broadcast

Paul Joseph Watson
Prison Planet
Wednesday, August 22, 2007

As part of a catalogue of dirty tricks employed to smear the truth movement in its 9/11 Conspiracies: Fact or Fiction special, The History Channel used screenshots of an inane parody website and passed it off as representative of people asking questions about the official story.

During the introduction to the show, images from the website http://jewsdid911.ytmnd.com were flashed up and associated with the 9/11 truth movement.

The website is nothing more than a ludicrous fast moving slideshow of 9/11 images with giant letters that read "JEWS DID 9/11" superimposed on top. Some of the images contain the Star of David and more scribbled "Jews did 9/11" epitaphs appear on other shots in neon green type.

(Article continues below)

The sickening rapid images are accompanied by a distorted rave soundtrack which includes a crazed voice shouting the word "Deutschland" over and over again.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
The Internet leader in activist media - Prison Planet.tv. Get access to hundreds of special video reports, audio interviews, books and documentary films. Subscribers also get instant access to our hugely popular forum where you can network with like-minded people, meet up and get active! Click here to subscribe.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

The website is part of the "You're The Man Now, Dog" online community, which is a joke website where users create parody slideshows about pop culture - it has nothing to do with the 9/11 truth movement or any of the guests featured on the History Channel program.


The screenshot as it was broadcast on The History Channel Sunday night. Image courtesy http://www.informationliberation.com/

Apologists and debunkers have attempted to dismiss the use of these images as "just a joke" - but their appearance in what was supposedly a serious documentary about 9/11 and in the context of the rest of the dirty tricks that were employed manifestly proves that they were deliberately included as part of a smear campaign to tar 9/11 truthers as kooks, extremists, racists and anti-Semites.

As we exposed yesterday, producer of the show Bradley Davis is a con man and a backstabber, a man who gains people's trust and then betrays them for the purposes of producing salacious tabloid style hit piece documentaries.

He engaged in a plethora of different dirty tricks, malicious lies and journalistic fraud in order to portray 9/11 truth representatives as paranoid, uneducated crazies who were hurting the 9/11 families, while exalting so-called "experts" from Popular Mechanics, which is owned by Hearst "yellow journalism" Publishing, the same company that owns a controlling interest in the History Channel.

The inclusion of these completely unrelated and ridiculous images was obviously another stunt to frame 9/11 truthers as nutcases and completely violates every known standard of ethical journalism.

Brad Davis and the History Channel have destroyed any impartiality they had by broadcasting this monumental fraud and we invite History Channel bosses to consider making a new documentary that shows some aspect of neutrality and balance, should the station be interested in maintaining any semblance of credibility, but we know this is highly unlikely because their part owners Hearst Publishing have no interest in reasoned and fair journalism.

 

Email This Page to:

 


 

PRISON PLANET.com     Copyright 2002-2007 Alex Jones     All rights reserved.