George Washington Blogi
Keskiviikko, 15 heinäkuu 2009
Scott Patterson kirjoittaa ja Wall Street Journalissa, että emme pääse inflaatio ennen kuin työttömyys on laskenut alle 5%:
Nyrkkisääntönä on, että inflaatio ei tule tahmea ennen työttömyysaste laskut alle 5% ...
"En näe juurikaan mahdollisuuksia kiihtyvä inflaatio", osittain siksi, Employment Outlook, sanoi Mark Zandi, pääekonomisti Moody's Economy.com. "En usko, riski siirtyy kohti inflaatio vuoteen 2011 tai jopa 2012."
Sillä jopa Obama ja Larry Summers sitä mieltä, että työttömyys tulee todennäköisesti nousemaan (ja katso tämä), joka väittää inflaatiota vastaan tapahtuu tahansa pian.
Kuuluisa taloustieteilijä tohtori Lacy Hunt vaatii 15-20 vuotta deflaatiota.
Ellen Brown, Tyler Durden ja mish kaikki väittävät, että hajoavat arvopaperistamisjärjestelyn markkinoilla takaa deflaatio.
Ja James Perry, Phil's Stock maailman, ja Niels Jensen kaikki antavat omat väitteet siitä, miksi deflaatio lausuu jonkin aikaa.
Toisaalta, paljon erittäin älykkäitä ihmisiä ennustavat karanneet inflaation koska rahamäärä FBI on painatus. Esimerkiksi Marc Faber on 100% takaa hyperinflaatio jossain vaiheessa, mutta katsoo, että ei ehkä tapahdu vuosia tai jopa vuosikymmeniä.
"Got You" hinnat
Tiedät kokemuksesta, että kun olet kansallispuistoon, elokuvateatteri tai muu sisälsi paikka, hinnat ovat korkeammat kuin muualla.
Pohjimmiltaan tallentaa sellaisia paikkoja tietää et voi mennä muualle, jotta he voivat veloittaa mitä kutsun "sinut" hinnat. Toisin sanoen, olet vankeudessa ostaja, ja he ovat "sinut".
(Artikkeli jatkuu ALLA)
Olen huomannut saman asian ja terveydenhuollon kustannuksia. Perheeni sairaanhoitomaksun osuus kasvoi 6% viime vuonna - päälle 6% enemmän kuin edellisenä vuonna.
Tämä on "sinut" hintoja. Hoitoala tietää, että amerikkalaiset ovat epätoivoisesti terveydenhuollon, ja että jos ne korottavat hintoja, ihmiset ovat valmiit maksamaan.
Olen aiemmin todennut, että inflaatio vai deflaatio ei välttämättä kaikki tai ei mitään-ehdotus: emme voi olla inflaatio tietyissä varojen luokkia ja deflaation toisissa.
Joten minun nykyinen teoria on, että meillä on deflaatio jonkin aikaa useimpien omaisuuslajien, mutta inflaatio on "sinut" luokkiin perusedellytyksistä, että kaikki on - ruoka, energia ja terveydenhuolto.
Kovassa taloudessa yritykset, jotka voivat puristaa katkesi kuluttajille enemmän rahaa tehdä niin.
Katso tästä lisää siitä suurta inflaatio vai deflaatio keskustelua.
Prison Planet.tv Jäsenet voivat katsella Fall tasavallan Right Now Online - Älä missaa! Get Your tilaus jo tänään!
SYÖPÄ Conspiracy? Are "ne" tukahduttaa parantaa? Aiotteko olla seuraava uhri? Lue Secret totta! - Lue koko juttu
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | |||||||
| By N2H | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
PRISON PLANET.com Copyright © 2002-2009 Alex Jones Kaikki oikeudet pidätetään. Legal Notice
Etusivu »Raha Watch» Inflaatio, deflaatio ja "Got You" hinnat




































15 heinäkuu 2009 at 5:21 am
Hyvä raportointi mielipiteitä ja arvauksia eri ihmisiä.
Velkamme on suuri ja jos ostaja thoses valmis uskomaan ne takaisin. Tulevia tapahtumia muuta ajatella kuin velan ostajia. Kun he ajattelevat ostaa Yhdysvaltojen velka on suurempi riski he pyytävät lisää kiinnostusta. Jos valtiovarainministeriö on asiasta enemmän velkaa heillä on nostaa tai laskea korkoa asioista myydä.
Jokainen ostaa obligaatioita ja laskuja. Kysymys on, mitä etua on tulevia asioita?
Jos USA: n velka näyttää hutera sitten pitkän aikavälin korot joukkovelkakirjat ja laskut nousee kuin vuoden 1978-1980 aikana. Käytin saada 15% 6 kuukautta CD.
Mielestäni meillä on paljon korkeampi inflaatio tästä ja pulaa comodities jossa jokainen tarvitsee vain saada rahat riittämään .... elintarvikkeiden, energian, huumeita ja.
Milloin tämä tapahtuu?
Se on 15 triljoonaa dollaria kysymykseen. Tarjonta ja kysyntä aina on ja tulee aina olemaan determinator jopa keinotekoinen häiriötä, joka ei voimaantulon ajoitus, syvyys ja niin edelleen.
Loogisin suojaukset ovat asioita, ihmisten täytyy vain tulla toimeen. Jos sinulla on runsaasti saatat elää hyvin ja vaihtokauppaa hyvin.
Yksinkertaisesti!
Se
15 heinäkuu 2009 at 6:35 am
LET puristamalla BEGIN
15 heinäkuu 2009 at 7:16 am
Voi rakas. Tilanne on huono. Sinun täytyy klikata mainoksen. Katsokaa minua, Max oranssi HOMEGAIN gorilla. Anna postinumero.
Madman Vastaus:
15 heinäkuu 2009 at 7:34 am
Puolet sivusto on todella mainoksen nyt ... joko Alexin kamaa, tai hänen sponsoreita.
15 heinäkuu 2009 aikaa 732: am
Meillä on ollut vakavia inflaatiota. Kun viime vuonna vietin £ 25 saman yhdistelmä vihanneksia ja hedelmiä ja tavaraa, tänä vuonna se on £ 40. Se inflaatio. Puhumattakaan huomattava lisääntyminen liikenteen, energian.
15 heinäkuu 2009 at 8:57 am
Annan teille todisteet täällä:
http://cheapogroovo.vox.com/li.....hoods.html
15 heinäkuu 2009 klo 10:29
Kohta myös huomattava, mutta meille somethng me dont know. Öljy-yhtiöt tietävät, että olemme riippuvaisia heidän tuotteensa jokaista puoli jokapäiväistä elämäämme siten lisätä että vähentää hintojen niiden likeing. Ei perustu perustelujen "kysyntä" ja puutetta, vaan koska ne voivat. Miten on, että ennen kuin se on "hyväksytty", että olimme recesión ne periä meille lähes $ 5 USD / Gal, perusteltu sillä, sitten whe olemme virallisesti osuma recesión tai masennusta ne loweres hintoja alas kuten $ 2 USD? thats paljon liikkumavaraa voidakseen pelata ja kertoo minulle, että valtaapitäville ... ... .... meidät!! öljyllä.
15 heinäkuu 2009 klo 10:29
Joten ei ole sinulle kultaa ja hopeaa vikoja iloinen, varastoitu jopa pari vuotta sitten?
En tarkoita sitä, ei kaikkia näitä assclowns sanoa, että olimme menossa kohti täydellisen romahduksen Yhdysvalloissa ja että ainoa asia, sinun piti olla turvallinen oli kultaa! (tai hopea).
Kerran Pyydän nyt ei sinua iloinen olet ostanut kultaa?
Se tulee olemaan todella hyödyllistä noin 3, 5 tai 10 vuotta sen jälkeen, kun olet myynyt sen takaisin% 50 tappiota. Luultavasti päästä eroon kaikista Gold aikoihin, että hyperinflaatioon alkaa.
Thanks Alex ja kaikki Paranoia ja Hype.
Ei pidä unohtaa, että olet vitun henkisesti sairas ja ystävälläsi Ted on sosiaalis-polku, jos olen koskaan nähnyt yksi.
Kiitos auttaa minua kaivaa minun reikä.
aseellinen druggie Vastaus:
15 heinäkuu 2009 klo 11:47
Joe Richmond, jos olet kuunnellut pitkällä aikavälillä Alex hän kertoi meille ostamaan kultaa jo vuonna 2000, että olen erittäin tyytyväinen, ja myimme kaikki piikin, tiedätte nyt, että kaikki myös JP Morgan sanomalla ostamaan kultaa, joka olisi vastoin indikaattori, ei voi syyttää Alex siitä. ja Alex ei ole selvää ostaa kultaa ainoastaan äskettäin, neuvoja on laadullisesti erilainen myös ruoan säilytykseen ja siementen varastointi sekä erilaiset sukat ylös niitit kuten kengät sekä metallit.
15 heinäkuu 2009 klo 11:19
Olen ostanut valtavia määriä kultaa vuonna 1998 on 270 dollaria unssilta.
Yhdessä joidenkin öljy-investointeja ja investointeja euroa.
Mikään ei ole tuottanut tulosta sekä nämä kolme sijoitukset kymmenen vuoden ajan. Ja ne ovat kaikki, joilla niiden arvo hienosti.
Jos näen jotain uutta näköpiirissä niin minä siirrän vaurautta, että ajoneuvo.
Mutta kirja on kuollut ... kaikki paperi varat ovat todella velkasitoumuksia.
On aika oma, sinun haltuunsa, hyödykkeitä.
Kullan vaihtelee vuonna 1000 $ $ 1500/an unssin vaihteluväli pitkään. Voi pudota 500 dollaria aina silloin tällöin, mutta se taas aiheuttaa tälle yritykselle erilaisia.
Työttömyys kasvaa, koska ongelmat Yhdysvaltain talous, yritykset ja pankit ovat jopa suurempia kuin luulet niitä.
15 heinäkuu 2009 klo 11:42
En tiedä, olen samaa mieltä epätoivoinen terveydenhuollon, suurin osa terveydenhuollon saamme Amerikassa on lääkemääräykset symptomology, ja olemme juuri käyneet läpi paljon Baxter juttu, pelkään terveydenhuollon Amerikassa, ei epätoivoisesti sitä, mutta ehkä se on vain minun.
15 heinäkuu 2009 klo 12:06
Muistan kuuleminen Alex sanoi ARJEN kuukausien ajan, että "It's Over Folks", ja viittaa talouden ja kaikki muut BS. Hän sitten oli joku GCN omistama Midas Resources tulla puhumaan kultaa ja kuinka halpaa se oli, ja että se vain nousevan arvo. Parempi ostaa nyt kun voit, sillä sen saaminen todella pelottaa. On vain niin paljon jäljellä ... blah blah blah.
Epäilen vahvasti, että että ASSCLOWN TED ANDERSON TODELLA sitä mieltä, että kulta on "Going to the Moon! Jos meillä on deflaatio 5 tai 10 vuotta dollarin arvoinen paljon enemmän kuin kimpale kultaa tai hopeaa.
Dollariin ole menossa minnekään mutta enintään !!!!!!!!!!!!! seuraavalle 5-10-vuotiaat ei päiviä, viikkoja tai kuukausia, mutta vuotta!
Mitä nopeammin ihmiset oivaltavat, että Alexin koko show tukikeskukset ympäri tekee sinusta ovat huolissaan TULEVAISUUDEN ja investointeja on kulta on ainoa keino suojautua Better Off You'll Be.
Olet sanonut tämän tarpeeksi kauan, ja toistaiseksi ole tai hyvin vähän inflaatiota ja ehdottomasti ei medium, high, super-tai hyperinflaatioon.
Mitä meillä on edelleen seuraavan 5-10vuotta ??????????????????
Deflaatio!
JUST jos et saa sitä
Deflaatio!
Älä heittää CASH pois olet menossa sitä tarvitsevat.
Nämä ihmiset eivät tuota paskaa sinusta.
Ne Want Your rahat - ajanjakso.
Täti Semite Vastaus:
15 heinäkuu 2009 klo 12:27
hyvin sanoi Joe. Olen samaa mieltä.
Minusta on inhottavaa manipulointia, että Alex ominaisuuksia esimiehensä kuin taloudellinen "Edustaja" - kun oikeastaan se on vain imarteluksi Andersonin COIN MYYNTI. Se ei ole edes kultaa ja hopeaa - se kolikot ... .. arvo tulee niistä "Collector's kolikot" - ei siksi, hopea ja kulta sisältöä.
Ja kyllä - koko homma on saada ihmiset peloissaan siitä dollarin ... .... Niin, että he huolta, ja vaihtaa dollareita Andersonin kolikoita.
Ja hassu juttu on, Alex aina arvostelee, että vallanpitäjät ja dollarin lasku arvoa - mutta mitä Alex tehdä, jos ei vähennä dollarin arvon? Hän sanoo päivittäin, että arvo menee alas - ja hän kertoo kuulijoiden upottaa dollaria - JA OSTA SILVER. Se tulee vain entisestään dollarin laskun ja tekee mukava kiila ja Alex puolella myös. Hell - ei ole, että isänmaallinen? Making rahaa pelottavat ihmisiä, auttaa devalvoida dollaria, puhu-up kullan hinta .... Ja myynti-hintaan dumbass kolikoita ... .... Ei ole todellista jalometalliharkot.
Ja kuten sanoit - Miksi Anderson ja GCN / Alex myy kaiken, jos se on niin arvokas? Onko Alex voit ostaa hänen kehno videoita esimerkiksi kolikoita? Tai hän ottaa "arvottomia" dollaria, VISA maksut, sekkejä? Onko hän Cash ne Wells Fargo? Kyllä. DOLLARIA VAIN. Hmmm.
15 heinäkuu 2009 klo 12:08
Jos TED ANDERSON todella sitä mieltä, että kulta ja hopea ovat "Going to the Moon"
Miksi helvetissä hän myy sitä ????????????
Koska se ei ole!
Hän tarvitsee rahaa!
15 heinäkuu 2009 klo 12:19
"Te tiedätte kokemuksesta, että kun olet kansallispuistoon, elokuvateatteri tai muu sisälsi paikka, hinnat ovat korkeammat kuin muualla."
--
Hauska - mutta kuulostaa väite * for * globalisaatio.
15 heinäkuu 2009 klo 12:22
Joe, jos todella teit ostaa kultaa pari vuotta sitten, kuten 2006, sinulla on kaksinkertaistunut rahaa, samoin hopea. Ja nähdä, että kultaa, lol, "in tailspin", koska se laski 900 dollaria viikko sitten. Se on noussut 40 dollaria unssilta vain pari päivää (aivan oikein, kolmen arkipäivän kuluessa se on jopa $ 40 941 dollaria oikeutetusti tämän toinen). Älä mene lankaan, jos sinulla on jo laadittu tarvittavat tavarat, kuten ruoka, siemenet, Power, olet INSANE ei metsästää hyviä tarjouksia hopea ja kulta. Juuri ennen Zimbabwen dollari täysin inploded huhtikuussa kesti $ 500,000,000,000,000 (kyllä, 500 triljoonaa) ostaa 3 munaa. Nyt, että valuutta on täysin epäonnistunut, kaikki on panorointi kullan, he voivat elättää perheensä 3 grammaa kultaa Nuggets päivässä. Jos he olisivat ostaneet todellista, puhdasta lyödyt kulta, he hallitsevat maata. Kulta ja hopea toimii aina. Aina. Se voi kestää jonkin aikaa, mutta aika on tulossa.
15 heinäkuu 2009 klo 12:40
Kuka järkevä ihminen ostaisi kultaa ja hopeaa kolikoiden Ted Anderson? Pure ,9999 omalta kolikon myymälä on paras käsitellä löydät. aikana.
15 heinäkuu 2009 at 1:14 pm
Ei ole välttää talouden perustekijöiden liittyvät painaminen rahan välineitä, jotka eivät tue noin rajallinen hyödyke. Inflaatio on ainoa tapa käsitellä sitä. Luuletko, että hallitus aikoo yhtäkkiä muistuttaa lainat tuhansia miljardeja dollareita ja sitten polttaa ne, joten ne ovat pois käytöstä? Gold on hedge, eikä mikään olisi käytettävä liivi 100 prosenttia, ei saa purkaa, arvopapereita tai hyödykkeitä, mutta kullan arvostavat verrattuna dollariin ja dollari on pirun varmasti arvostaa vastaan valuuttojen ... jonkin aikaa.
Olen lukenut (ehkä tämän sivuston johonkin), että jos Kiina yksin olivat muuttaa vain 5 prosenttia sen valuuttavarantojen kullaksi, se vaatisi koko glodal tuotanto metallia vuodella.
Mitä siitä, että sanovat kirjassa rahaa?
15 heinäkuu 2009 aikaa 1144: pm
Lopuksi joku, joka on määritellyt inflaation / deflaation peli Amerikassa. Tarpeet ovat liian suuria, kun taas kiinalaiset tehdyt lelut, vaatteet, ovat halvempia kuin koulun oppikirjasta. Erinomainen artikkeli!
27 heinäkuu 2009 at 7:54 am
ONQbp7 quubbddbysja, [url = http://qdlqpuwcnqoe.com/] qdlqpuwcnqoe [/ url], [link = http://imnktfzpijsc.com/] imnktfzpijsc [/ link], http://yfwrkbvtumdr.com/